VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Džiugu, kad lankytojų dėka UAB „Fotofabrikas“ sulaukė 5-metukų gimtadienio.

Apie pasiekimus kalbėti galbūt nereiktų, nes pagrindiniai kriterijai – apyvartos, pelningumas augo kaip ir užsibrėžta. O girtis patiems turbūt nevertėtų 🙂

Norėtųsi pasidžiaugti pastovumu. Dažniausiai e-komercijos projektai būna vienadieniai arba klonai užsienio projektų nepritaikyti Lietuvos vartotojams.

Kiekvienais metais esame minimi vienuose ar kituose tyrimuose, kaip viena iš geriausių, viena iš žinomiausių – populiariausių e-parduotuvių.

Kur ta paslaptis ir kokie būtų patarimai pradedant „lipdyti“ e-parduotuvę? (Patarimai primityvūs, bet tai abėcėlės dalis)

  • Jūsų idėja tikrai ne unikali, dažniausiai ją kas nors kur nors jau įvykdė, arba ruošiasi įvykdyti;
  • Laikas – kaip žemėje taip ir internete viskas užtrunka pakankamai ilgai, Jūs sugalvojate, kol IT skyrius įvykdo, kol žmogus pajaučia, kad taip – tai naudinga;
  • Ištekliai, neinvestuokite milžiniškų lėšų į įvairias reklamos formas, geriau po truputį, bet tikslingai. Neminėsiu konkrečių pavyzdžių (yra ir lietuviškų), kai buvo „metami“ didžiuliai pinigai ir po to jie pasibaigė. Galbūt galiotų taisyklė: „Aukštai šoksi, žemai krisi“ ar kažkaip panašiai 🙂 ;
  • Negalvokite jog e-parduotuvės išlaikymas labai pigus dalykas. Paskaičiuokite kiek vien programuotojų darbas kainuoja?;
  • Nesistenkite pasiūlyti parduotuvėje nesuprantamų dalykų paprastam piliečiui, visgi pats svarbiausias dalykas yra patogumas;
  • Planuokite, kaip ir bet kokiame versle. Jei rinka neužpildyta, vadinasi ne tik Jūs, bet ir kitas greitai „atsiras“ internete. Ar būsite tam pasiruošę?;
  • Kuo Jūs būsite kitokie? – Dabar visi žaidžia su kaina: pigesnis, mažesnis ir t.t. O su asortimentu daugiau ir t.t. Bet kainos jos gali susilyginti, o prekės Jūs juk negaminate? (nebent tą darote 🙂 ) Vadinasi ja prekiauti gali ir kiti? Jei šie du kriterijai susilygins ką tada darysite?
  • Globalizacija – ar šios prekės aš negaliu nusipirkti internetu kitur? O gal ir pigiau? Atminkite internetas neturi sienų. Taip kol kas tik kokie 5% (skaičius subjektyvus) Lietuvos interneto vartotojų pirktų amazon.com ebay.com ir panašiai, bet jei dabar paslaugos kokybę jie palygina su Lietuvoje esančiomis e-parduotuvėmis ir tradiciniais prekybos centrais, tai ateityje bus palyginama su visame pasaulyje esančiais e-shopais.
  • Nepamirškite įstatymų, jei sukūrėte e-parduotuvę, žinokite, jog įstatymai vartotojus labiau gina perkant internete negu tradicinėje parduotuvėje ir būkite tam pasiruošę.
  • E-parduotuvės vienas iš sėkmės garantų – pristatymas. Gaila, Lietuvoje vis dar didelės problemos, bet po truputėlį jau galima rasti vieną ar kitą vežėją…
  • Dirbkite su profesionalais, vienas žmogus negali visko atlikti pats.

Mano rekomendacijos kur kreiptis ir kuo pasitikėti. Šias rekomendacijas jei bus aktualu atnaujinsiu.

Elektroninės parduotuvės sukūrimas ir priežiūra: 7D.lt
Pristatymo tarnyba: DPD.lt (kol kas patikimiausi)
Reklama: Google Adwords (ne naujiena, bet patogu ir veiksminga)

Surašiau pagrindinius kriterijus, jei kam įdomu ir nori plačiau sužinoti – klauskite komentaruose, Kitą šeštadienį atsakysiu į Jūsų klausimą. Nesu profesionalas, bet pasistengsiu padėti.

Pagarbiai,
Simas
Facebook

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Be Sociable, Share!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *